Reklamace
- Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
- Zjistí-li Kupující při převzetí zboží nějaké jeho vady, je třeba tyto skutečnosti sdělit bez zbytečného odkladu na e-mailovou adresu reklamace@torami.cz - pro další řešení. Reklamace a výměny lze zasílat na adresu: Tomáš Homola, ČSA 281/124, 715 00 Ostrava. Doporučujeme použít pro zaslání pojištěný druh zásilky, podací lístek pečlivě uschovejte pro případ reklamace znehodnocení zásilky nebo ztráty zásilky přepravcem
- Pro uplatnění reklamace využijte FORMULÁŘ
Vrácení zboží
- Pokud z jakýchkoli důvodů nejste se zbožím spokojeni, můžete jej do 14dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu.
- Zboží musí být nepoškozené, čisté, v původním obalu.
- Peníze za zboží Vám bude vráceno v plné výši (může se změnit v případě, že je zboží znehodnoceno případně jinak poškozeno).
- Více informaci naleznete v obchodních podmínkách.
Výměna zboží
- Další možností, pokud nejste úplně spokojení s Vaši objednávkou, je výměna za jiné zboží.
- Zboží musí být nepoškozené, čisté, v původním obalu (v opačném případě nemůžeme příjmout zboží k výměně).
- Vyměněné zboží Vám bude zasláno na adresu, kterou uvedete jako kontaktní, v případě kladného rozdílu, očekávejte dobírku, pokud bude rozdíl záporný, peníze Vám pošleme na účet.
- Více informaci naleznete v obchodních podmínkách.
Pokud si nejste jisti a potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat ZDE!