Reklamace

  • Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
  • Zjistí-li Kupující při převzetí zboží nějaké jeho vady, je třeba tyto skutečnosti sdělit bez zbytečného odkladu na e-mailovou adresu reklamace@torami.cz - pro další řešení. Reklamace a výměny lze zasílat na adresu: Tomáš Homola, ČSA 281/124, 715 00 Ostrava. Doporučujeme použít pro zaslání pojištěný druh zásilky, podací lístek pečlivě uschovejte pro případ reklamace znehodnocení zásilky nebo ztráty zásilky přepravcem
  • Pro uplatnění reklamace využijte FORMULÁŘ

vrácení

 

Vrácení zboží

  • Pokud z jakýchkoli důvodů nejste se zbožím spokojeni, můžete jej do 14dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu.
  • Zboží musí být nepoškozené, čisté, v původním obalu.
  • Peníze za zboží Vám bude vráceno v plné výši (může se změnit v případě, že je zboží znehodnoceno případně jinak poškozeno).
  • Více informaci naleznete v obchodních podmínkách.

Výměna zboží 

  • Další možností, pokud nejste úplně spokojení s Vaši objednávkou, je výměna za jiné zboží.
  • Zboží musí být nepoškozené, čisté, v původním obalu (v opačném případě nemůžeme příjmout zboží k výměně).
  • Vyměněné zboží Vám bude zasláno na adresu, kterou uvedete jako kontaktní, v případě kladného rozdílu, očekávejte dobírku, pokud bude rozdíl záporný, peníze Vám pošleme na účet.
  • Více informaci naleznete v obchodních podmínkách.

Pokud si nejste jisti a potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat ZDE!